Kraj

G+J Polska potwierdza wprowadzenie na rynek magazynu "Glamour"

Gruner + Jahr (G+J) Polska zapowiedział wprowadzenie polskiej edycji kobiecego miesięcznika "Glamour". Pierwszy numer pojawi się w marcu 2003, a...

Gruner + Jahr (G+J) Polska zapowiedział wprowadzenie polskiej edycji kobiecego miesięcznika “Glamour”. Pierwszy numer pojawi się w marcu 2003, a jego nakład wyniesie ok. 500 tys. egzemplarzy. “Chcemy, aby nakład i sprzedaż magazynu były większe niż “Twojego Stylu”” – mówi Oliver Voigt, prezes G+J polska. Debiutowi nowego tytułu towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Wydawnictwo zamierza przeznaczyć ok. 20 proc. swojego przyszłorocznego budżetu na działania promocyjne “Glamour”. Wysokość tego budżetu nie została ujawniona. Strategię wprowadzającą magazyn przygotowuje dział marketingu G+J Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Szczegółów mediaplanu kampanii nie ujawniono. Jak powiedział Axel Ganz, prezes G+J Magazines International, koncepcja magazynu opiera się na wysokiej jakości i nowoczesności. Projekt będzie prowadziła Grażyna Olbrych, była naczelna “Cosmopolitan” (Hearst Marquard Media). Magazyn wydawany jest na licencji Conde Nast. “Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowej, w którym rozpoczynamy wydawanie naszych tytułów – powiedział Bernd Runge, wiceprezes Conde Nast International. – Bardzo mocno wierzę w sukces naszego wspólnego przedsięwzięcia”. Polska edycja “Glamour” będzie kierowana do czytelniczek w wieku 25-35 lat. Będzie wydawana w małym “torebkowym” formacie. (JD)