Kraj

Nośniki reklamowe Coolt.pl promują numer dostępowy Tenbitu

Promocja nowego numeru dostępowego do internetu 0209576 prowadzona jest wyłącznie na nośnikach reklamowych programu Coolt.pl. Jest to pierwsza na polskim...

Promocja nowego numeru dostępowego do internetu 0209576 prowadzona jest wyłącznie na nośnikach reklamowych programu Coolt.pl. Jest to pierwsza na polskim rynku zintegrowana kampania reklamowa wykorzystująca platformę mediową Coolt.pl, stworzoną w tym roku przez firmę Coolt Production. Program Coolt.pl, bazując na niestandardowych kanałach komunikacji, koncentruje się na dotarciu do osób w wieku 15-30 lat. Ponieważ grupą docelową nowego numeru Tenbitu jest młodzież w wieku szkolnym oraz studenci, promocja tego produktu oparta została na nośnikach reklamowych Coolt.pl. Kampania promocyjna potrwa do końca 2002 r. Wykorzystano w niej karty rabatowe Coolt.pl, PRS (panele reklamowe sieci), plakaty umieszczane na standach w 500 szkołach średnich w 16 największych miastach w Polsce, miesięcznik dla posiadaczy karty rabatowej oraz portal www.coolt.pl. Coolt.pl jest także sponsorem głównej nagrody (skutera Piaggio) w konkursie promującym nowy numer Tenbitu. Nowy numer 0209576 pozwala na łączenie się z internetem na takich samych zasadach jak dotychczasowy numer do TP SA. Firma Coolt Production jest autorem i właścicielem projektu Coolt.pl. Jego głównym elementem jest stworzenie sieci punktów handlowych pod wspólną marką “Najlepsze punkty w mieście” oraz dystrybucja karty rabatowej Coolt.pl. Posiadacze karty mogą korzystać ze zniżek w punktach handlowych i usługowych. W ramach programu Coolt.pl powstała sieć paneli reklamowych w szkołach i punktach handlowych oraz bezpłatny miesięcznik “Informator sieci Coolt.pl” ukazujący się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy. Projekt obejmuje także programy społeczne kierowane do uczniów i nauczycieli: “Praca dla ciebie”, “Eko-spoko” oraz “Europa dla ciebie”. (JP)