Promocja nowego numeru dostępowego do internetu 0209576 prowadzona jest wyłącznie na nośnikach reklamowych programu Coolt.pl. Jest to pierwsza na polskim rynku zintegrowana kampania reklamowa wykorzystująca platformę mediową Coolt.pl, stworzoną w tym roku przez firmę Coolt Production. Program Coolt.pl, bazując na niestandardowych kanałach komunikacji, koncentruje się na dotarciu do osób w wieku 15-30 lat. Ponieważ grupą docelową nowego numeru Tenbitu jest młodzież w wieku szkolnym oraz studenci, promocja tego produktu oparta została na nośnikach reklamowych Coolt.pl. Kampania promocyjna potrwa do końca 2002 r. Wykorzystano w niej karty rabatowe Coolt.pl, PRS (panele reklamowe sieci), plakaty umieszczane na standach w 500 szkołach średnich w 16 największych miastach w Polsce, miesięcznik dla posiadaczy karty rabatowej oraz portal www.coolt.pl. Coolt.pl jest także sponsorem głównej nagrody (skutera Piaggio) w konkursie promującym nowy numer Tenbitu. Nowy numer 0209576 pozwala na łączenie się z internetem na takich samych zasadach jak dotychczasowy numer do TP SA. Firma Coolt Production jest autorem i właścicielem projektu Coolt.pl. Jego głównym elementem jest stworzenie sieci punktów handlowych pod wspólną marką “Najlepsze punkty w mieście” oraz dystrybucja karty rabatowej Coolt.pl. Posiadacze karty mogą korzystać ze zniżek w punktach handlowych i usługowych. W ramach programu Coolt.pl powstała sieć paneli reklamowych w szkołach i punktach handlowych oraz bezpłatny miesięcznik “Informator sieci Coolt.pl” ukazujący się w nakładzie 150 tys. egzemplarzy. Projekt obejmuje także programy społeczne kierowane do uczniów i nauczycieli: “Praca dla ciebie”, “Eko-spoko” oraz “Europa dla ciebie”. (JP)