Zagranica

JCDecaux wygrywa kontrakty w Naples, Kordobie i Leicesterze

JCDecaux ogłosił na początku grudnia br. podpisanie trzech nowych kontraktów w europejskich miastach: Neapolu, Leicesterze i Kordobie. W sumie na...

JCDecaux ogłosił na początku grudnia br. podpisanie trzech nowych kontraktów w europejskich miastach: Neapolu, Leicesterze i Kordobie. W sumie na kontrakty składa się 2,4 tys. paneli reklamowych na sumę 138 mln euro w ciągu najbliższych 18 lat. Najbardziej lukratywnym z tych kontraktów jest kontrakt z hiszpańskim miastem Kordoba. JCDecaux dostarczy w jego ramach reklam na wiatach przystankowych i mebli miejskich przeznaczonych na informacje publiczne. W zamian będzie mógł oferować reklamę na 900 nośnikach reklamowych. Wartość tego kontraktu wynosi 64 mln euro w ciągu najbliższych 18 lat. We włoskim mieście Neapol włoski oddział JCDecaux IGPDecaux, będący największą firmą reklamy zewnętrznej we Włoszech, będzie operował 1 tys. nośników na przystankach. Dotrą one do 1,1 mln osób. Kontrakt ten mający trwać 15 lat opiewa na sumę 46 mln euro. Kontrakt w Leicesterze przewiduje, że JCDecaux dostarczy 500 nośników reklamowych, wśród których znajdą się reklamy na wiatach przystankowych oraz meble miejskie. Wart jest on 28 mln euro. Według Jeana Charlesa Decaux, co-CEO w JCDecaux, wygranie tych budżetów potwierdza siłę firmy i wzmocni jej pozycję jako jednego ze światowych liderów w sektorze reklamy zewnętrznej i dominującego gracza na europejskim rynku, gdzie firma jest obecna w 34 z 50 największych miast.