Kraj

Orlen Oil na święta

Wystartowała świąteczna kampania Orlen Oil promująca marki oleju Orlen Oil i Platinium. Przygotowała ją agencja Focus Advertising, która także we...

Wystartowała świąteczna kampania Orlen Oil promująca marki oleju Orlen Oil i Platinium. Przygotowała ją agencja Focus Advertising, która także we własnym zakresie zaplanowała i kupiła media. Kampania obejmuje prasę (“Moto Express”, “Newsweek”, “Auto Świat’, “GT Tuning”, “Auto Giełda Dolnośląska”, “Gazeta Wyborcza – Auto Moto”, “Auto Sukces’, “Auto Moto Serwis”) i outdoor, potrwa do końca stycznia 2003 roku. Obecna kampania kontynuuje zastosowane wcześniej rozwiązanie kreatywne, które po pewnej modyfikacji nawiązuje teraz do zbliżających się świąt (mężczyzna trzymający w ręku pojemnik z olejem Orlen Oil rzuca cień Świętego Mikołaja, we wcześniejszej kampanii rzucał cień kowboja, co miało związek z treścią filmowego spotu). Kampania jest wspierana promocjami w punktach sprzedaży i sieciach hipermarketów (klienci po dokonaniu zakupu będą otrzymywać gwiazdkowe upominki od firmy Orlen Oil). Budżet kampanii nie został podany. (AMS)