Kraj

Noworoczna akcja promocyjna Cyfry Plus

Na pierwszy dzień nowego roku Cyfra Plus przygotowała dla swoich abonentów niespodziankę. Platforma wraz z kanałami tematycznymi Ale Kino!, MTV...

Na pierwszy dzień nowego roku Cyfra Plus przygotowała dla swoich abonentów niespodziankę. Platforma wraz z kanałami tematycznymi Ale Kino!, MTV Classic, National Geographic Channel, Animal Planet, Cartoon Network/TCM, Fox Kids, EurosportNews oraz stacjami Canal Plus i HBO zorganizowała specjalną akcję promującą programy dostępne na platformie. 1 stycznia 2003 roku uczestniczące w przedsięwzięciu stacje dostępne dla abonentów Pakietów Złotego i Platynowego Cyfry Plus odkodują swój sygnał dla widzów pozostałych pakietów. Celem akcji jest umożliwienie wszystkim abonentom Cyfry Plus zapoznanie się z pełną ofertą programową platformy. Miłośnicy dokumentu na National Geographic Channel obejrzą m.in blok tematyczny poświęcony mumiom, na Animal Planet zaś dokument przyrodniczy “Słonie z rzeki Sand”. Jak zwykle w Cyfrze Plus nie zabraknie również filmów: w ramach akcji Canal Plus pokaże “Poranek kojota” oraz unikalny dokument “W kadrze – Korea 2002”. Oprócz tego w ramówce stacji na ten dzień znalazły się takie hity, jak “Shrek” i “Dziennik Bridget Jones”. W Ale Kino! 1 stycznia zobaczyć będzie można m.in.: “Lot nad kukułczym gniazdem” Milosa Formana oraz “Otello” Olivera Parkera, HBO zaś w związku z noworoczną akcją poleca widzom program satyryczny “HBO na Stojaka! Super – przeboje 2002” oraz magazyn filmowy “Zobacz w HBO”. Ponadto kanał zaprasza na wiele ciekawych filmów, wśród nich m.in. “Przyczajony tygrys, ukryty smok” czy “Pearl Harbor”. O noworocznym przedsięwzięciu informuje specjalna ulotka wysłana do abonentów Cyfry Plus, w której przedstawione zostały najlepsze programy przygotowane na 1 stycznia przez kanały uczestniczące w akcji.