Kraj

TV4 przebudowuje ofertę programową

Spółka Polskie Media, właściciel kanału telewizyjnego TV4, zamierza przeznaczyć większość pozyskanych niedawno pieniędzy na rozwój oferty programowej tej stacji. Przypomnijmy,...

Spółka Polskie Media, właściciel kanału telewizyjnego TV4, zamierza przeznaczyć większość pozyskanych niedawno pieniędzy na rozwój oferty programowej tej stacji. Przypomnijmy, że pod koniec listopada br. związany z Polsatem Trans Media Group, główny akcjonariusz Polskich Mediów, podniósł kapitał tej spółki z 64,5 mln zł do 80 mln zł (zwiększając w ten sposób swój stan posiadania do 81 proc. akcji). Nowa prezes TV4 Barbara Trzeciak-Pietkiewicz, która objęła to stanowisko 1 grudnia br., zapowiada stopniową przebudowę oferty programowej stacji. “Chcemy skupić się przede wszystkim na rozbudowie oferty sportowej z najwyższej półki we współpracy z Polsatem, zmianie pasma informacyjnego i wprowadzić kilka nowych programów rozrywkowych” – powiedziała Barbara Trzeciak-Pietkiewicz, zapowiadając jednocześnie ograniczenie liczby programów muzycznych i uatrakcyjnienie formuły tych, które pozostaną na antenie. Część nowych propozycji stacji wyprodukowana zostanie siłami własnymi TV4, a część opierać się będzie na zakupach licencyjnych. “Przy tych zakupach liczymy na współpracę z Polsatem, który jest w stanie kupować pakiety licencyjne z opcją na dodatkowe wyświetlanie w TV4, co znacznie obniżałoby nasze koszty” – powiedziała Trzeciak-Pietkiewicz. Zmiany rozpoczną się w styczniu 2003 r., pełny kształt nowej ramówki będzie znany wiosną. (MG, PM)