Spółka Polskie Media, właściciel kanału telewizyjnego TV4, zamierza przeznaczyć większość pozyskanych niedawno pieniędzy na rozwój oferty programowej tej stacji. Przypomnijmy, że pod koniec listopada br. związany z Polsatem Trans Media Group, główny akcjonariusz Polskich Mediów, podniósł kapitał tej spółki z 64,5 mln zł do 80 mln zł (zwiększając w ten sposób swój stan posiadania do 81 proc. akcji). Nowa prezes TV4 Barbara Trzeciak-Pietkiewicz, która objęła to stanowisko 1 grudnia br., zapowiada stopniową przebudowę oferty programowej stacji. “Chcemy skupić się przede wszystkim na rozbudowie oferty sportowej z najwyższej półki we współpracy z Polsatem, zmianie pasma informacyjnego i wprowadzić kilka nowych programów rozrywkowych” – powiedziała Barbara Trzeciak-Pietkiewicz, zapowiadając jednocześnie ograniczenie liczby programów muzycznych i uatrakcyjnienie formuły tych, które pozostaną na antenie. Część nowych propozycji stacji wyprodukowana zostanie siłami własnymi TV4, a część opierać się będzie na zakupach licencyjnych. “Przy tych zakupach liczymy na współpracę z Polsatem, który jest w stanie kupować pakiety licencyjne z opcją na dodatkowe wyświetlanie w TV4, co znacznie obniżałoby nasze koszty” – powiedziała Trzeciak-Pietkiewicz. Zmiany rozpoczną się w styczniu 2003 r., pełny kształt nowej ramówki będzie znany wiosną. (MG, PM)