Kraj

Vegantalgin H koncernu GlaxoSmithKline klientem Proinwest Art Meritum

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu public relations oraz stworzenie strony internetowej dla preparatu...

Grupa reklamowa Proinwest Art Meritum (PAM) zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu public relations oraz stworzenie strony internetowej dla preparatu Vegantalgin H koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline. Vegantalgin H jest lekiem dwuskładnikowym o działaniu przeciwbólowym i rozkurczowym. Zadaniem PAM jest przygotowanie kampanii PR, która wspierać będzie powtórne wejście na rynek marki Vegantalgin H. W ramach działań przewidziano liczne akcje o charakterze uświadamiającym oraz edukującym. Kampania skierowana będzie do młodych kobiet w wieku lat 20-39 lat, które odczuwając bóle miesiączkowe, sięgają po leki przeciwbólowe i rozkurczowe. Celem akcji jest uświadamianie kobiet co do pochodzenia i radzenia sobie z bólem miesiączkowym. “Umowa ma charakter bezterminowy – powiedziała Ewa Nowak, dyr. ds. PR w PAM. – Kampania PR jest już w przygotowaniu, ruszy na poczatku przyszłego roku. Do zadań PAM należy również, oprócz działań PR, opracowanie layoutów prasowych, które pojawią się już w połowie stycznia”.

Vegantalgin H jest już drugim preparatem koncernu GlaxoSmithKline obsługiwanym przez PAM. Dotychczas agencja prowadziła kampanię PR oraz działania reklamowe dla marki Capivit A+E. Przyszły rok upłynie również pod znakiem pracy dla tych marek, przy czym PAM zajmie się obsługą całego budżetu reklamowego i public relations Capivitu. Do innych klientów PAM z branży farmaceutycznej należą: Grünenthal GmbH, Pfizer, Janssen-Cilag. (AMS)