Kraj

Rośnie słuchalność Radiostacji należącej do grupy Eurozet

Rośnie słuchalność Radiostacji należącej do grupy Eurozet. Jej przedstawiciele, powołując się na wyniki badań Radio Track prowadzonych przez SMG/KRC A...

Rośnie słuchalność Radiostacji należącej do grupy Eurozet. Jej przedstawiciele, powołując się na wyniki badań Radio Track prowadzonych przez SMG/KRC A Millward Brown, twierdzą, że w okresie wrzesień – listopad 2002 r. słuchalność Radiostacji wśród osób w wieku 15-24 lata w sześciu miastach, gdzie nadaje: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Rzeszowie, sięgnęła 13,9 proc. “To aż o 3 punkty procentowe więcej niż w okresie czerwiec – sierpień 2002. “Pozyskaliśmy w tym czasie 23 tysiące słuchaczy” – mówi Sławomir Assendi, dyrektor zarządzający Radiostacji. W tym czasie w samej Warszawie liczba słuchaczy w grupie docelowej Radiostacji 15-24 lata wzrosła o 10 tysięcy osób i w okresie wrzesień – listopad zasięg dzienny Radiostacji w dni powszednie wyniósł 17,2 proc. “To rekordowa słuchalność Radiostacji, nigdy wcześniej nie zanotowaliśmy takiego wyniku” – mówi szef anteny Kamil Dąbrowa. “Wzrost słuchalności jest wynikiem zmian w programie oraz jesiennej kampanii promocyjnej związanej z urodzinowymi imprezami w miastach radiostacji” – dodaje Dąbrowa. Zdaniem przedstawicieli stacji jej ofertę docenili nie tylko słuchacze, ale też klienci. “Obecnie Radiostacja jest w dużo lepszej kondycji finansowej i pozyskuje nowych reklamodawców, sponsorów i partnerów” – mówi Assendi.