Kraj

Zone Vision wprowadza zmiany w swoich programach

Firma Zone Vision Poland, dystrybutor telewizyjnych kanałów tematycznych: Reality TV (program reporterski), Romantica (program z serialami dla kobiet) i Le...

Firma Zone Vision Poland, dystrybutor telewizyjnych kanałów tematycznych: Reality TV (program reporterski), Romantica (program z serialami dla kobiet) i Le Cinema (program filmowy z produkcjami europejskimi), wprowadza zmiany w dwóch kanałach. Do ramówki Reality TV na początku stycznia 2003 r. wprowadzone zostaną nowe programy. Będą to serie “Rozbitkowie 2”, “Dziewczyny do towarzystwa” i “Być żołnierzem”. Widzowie będą mogli też obejrzeć kolejne serie seriali dokumentalnych już pokazywanych w tej stacji: “Osoby do towarzystwa”, “Katastrofa”, “Alpejskie pogotowie ratunkowe”, “Trex”, “Podniebni gliniarze” i “Sprawa Curtisa”. “Mamy jasno sprecyzowaną strategię na rok 2003. Chcemy w każdym miesiącu wprowadzać dwie, trzy nowe serie i nowe odcinki programów, które już są w ramówce Reality TV” – mówi Małgorzata Ślusarczyk, PR manager Zone Vision Poland. Firma pracuje też nad zmianą wizualizacji i oprawy kanału Le Cinema. “Szczegóły strategii z tym związanej będą znane pod koniec stycznia 2003 r. A same zmiany prawdopodobnie zostaną wprowadzone w kwietniu” – mówi Ślusarczyk. Nie ujawnia, czy nazwa kanału Le Cinema zostanie zmieniona na Europa, Europa, tak jak wcześniej m.in. w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio zmiany wizerunkowe przeszły pozostałe dwie stacje Zone Vision. Wprowadzane zmiany mają wpłynąć na wzmocnienie oferty reklamowej kanałów. Od jesieni br. wszystkie trzy kanały są obsługiwane przez dom sprzedaży mediów tematycznych At Media. “Jest jeszcze za wcześnie, by podsumowywać naszą dotychczasową współpracę, ale widać już jej pierwsze efekty. Nasze kanały stały się np. istotnym elementem pakietów oferowanych przez tego brokera” – mówi Ślusarczyk. Kanały Le Cinema i Romantica dostępne są w sieciach kablowych, a Reality TV oprócz sieci kablowych również na platformach Cyfra Plus i Polsat Cyfrowy. (PM)