Kraj

Gravis PR wyłącznym przedstawicielem Burson-Marsteller

Agencja Gravis Public Relation, działająca w strukturach agencji Wunderman, została wyłącznym przedstawicelem sieci Burson Marsteller w Polsce. Umowa zawarta na...

Agencja Gravis Public Relation, działająca w strukturach agencji Wunderman, została wyłącznym przedstawicelem sieci Burson Marsteller w Polsce. Umowa zawarta na czas nieokreślony zacieśnia związki Gravis PR ze światową siecią, umożliwia dostęp do bazy wiedzy Burson-Marsteller, daje prawo do używania logo Bursona obok znaku polskiej agencji, umożliwia także szkolenie pracowników za granicą. Według Marka Kosycarza, dyrektora agencji Gravis PR, nowa umowa pozwoli też na łatwiejsze pozyskiwanie klientów sieciowych. Burson-Marsteller zamknął swoje biuro w Warszawie na początku 2001 r. z powodu restrukturyzacji grupy WPP po przejęciu przez nią Young & Rubicam. W tym samym roku powstała agencja Gravis, która od początku była partnerem (contact point) Burson-Marsteller w Polsce. Gravis nie ma osobowości prawnej i działa w strukturach Wunderman Polska, zatrudnia 10 osób, w tym cztery z dawnego Bursona. Główni klienci to Danone, Philip Morris i SAP Polska. Przychody agencji z działalności PR zamkną się w tym roku kwotą około 2,5 mln zł. (TW)