Kraj

Joker PR dla Dni Polskich w Dolomitach

Agencja Joker PR Kompania Komunikacyjna zajmuje się działaniami public relations na rzecz imprezy Dni Polskie w Dolomitach 2003. Na przełomie...

Agencja Joker PR Kompania Komunikacyjna zajmuje się działaniami public relations na rzecz imprezy Dni Polskie w Dolomitach 2003. Na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku włoskie miasteczko Falcade stanie się na dwa tygodnie polskim miejscem. Głównym organizatorem imprezy ze strony polskiej jest Businessman Fun Club, zaś ze strony włoskiej Dolomiti Stars. Organizatorzy opracowali specjalny program sportowy i kulturalny z myślą o kilku tysiącach Polaków, którzy przyjadą w tym czasie w Dolomity z całego świata. Maciej Szpot, prezes BFC, zapowiada wiele atrakcji: “Będą zawody narciarskie i snowboardowe, pokazy polskich i włoskich instruktorów, testy nart najlepszych europejskich firm. Wiele konkursów, nocne zjazdy z pochodniami, korowody uliczne i koncerty polskich wykonawców. To będą polskie dwa tygodnie w Dolomitach”. Podczas imprezy do Falcade przyjadą z koncertami Kasia Kowalska i Katarzyna Skrzynecka. “Impreza odbywa się za granicą, ale dbamy o to, by zaistniała wyraźnie w polskich mediach. Już od pierwszej edycji budujemy wizerunek Dni Polskich w taki sposób, aby wkrótce stały się one najważniejszym punktem w kalendarzu każdego polskiego miłośnika sportów zimowych” – mówi Jolanta Wąs z agencji Joker PR Kompania Komunikacyjna. Patronaty medialne nad imprezą objęły: “Twój Styl”, “Rzeczpospolita”, “Voyage” i TV Polonia. Dni Polskie w Dolomitach będą trwały od 25 stycznia do 8 lutego 2003 r., a centrum imprezy będzie górskie miasteczko Falcade.