Kraj

W konkursie Goleador 2002 wygrała reklama Pepsi

Tytuł sportowej reklamy roku w konkursie Goleador 2002 otrzymał spot reklamowy Pepsi "Sumo football". Kolejne miejsca zajęły: spot firmy Nike...

Tytuł sportowej reklamy roku w konkursie Goleador 2002 otrzymał spot reklamowy Pepsi “Sumo football”. Kolejne miejsca zajęły: spot firmy Nike “Mecz na statku” oraz PTG AIG Amplico Life “Robert Korzeniowski”. Konkurs zorganizowała firma Go & Goal Sport – Advertising, specjalizująca się w marketingu sportowym. W pracach jury wzięli udział zarówno specjaliści z branży reklamowej, m.in. Michał Sorówka, prezes zarządu agencji reklamowej NoS/BBDO, jak i znani sportowcy, m.in. piłkarz Dariusz Dziekanowski. Jurorzy oceniali prace, uwzględniając takie kryteria jak walory artystyczne reklam, oryginalność pomysłu, stopień dopasowania do strategii marketingowej i grup docelowych. Podczas obrad w sumie oceniano 94 reklamy. Pierwsza edycja konkursu rozpoczęła się w 2001 r.