Kraj

Broker reklamy radiowej RMS Polska zakończył działalność

Zarząd Radio Marketing Service Hamburg poinformował zespół zarządzający RMS Polska o podjęciu decyzji o zakończeniu działalności polskiego oddziału brokera reklamy...

Zarząd Radio Marketing Service Hamburg poinformował zespół zarządzający RMS Polska o podjęciu decyzji o zakończeniu działalności polskiego oddziału brokera reklamy radiowej. Decyzja ta została wcześniej zatwierdzona uchwałą walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Hamburgu. W związku z postanowieniem niemieccy udziałowcy, którzy posiadali 100 proc. akcji RMS Polska, wycofują się z przedsięwzięcia, jednak nie wykluczają możliwości dalszego inwestowania po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Ustanowione postępowanie jest wynikiem zmiany globalnej strategii RMS wobec rozwoju sieci poza granicami Niemiec. Pomimo podjęcia działań zmierzających do zamknięcia spółki zarząd RMS Polska zapewnia, iż wywiąże się z wszelkich zobowiązań podjętych zarówno wobec domów mediowych, klientów bezpośrednich, jak i stacji radiowych. Broker informuje, iż zakończy wszystkie rozpoczęte projekty.