Zagranica

Marka Bjorn Borg będzie ponownie reklamowana w Europie

Odzieżowa marka Bjorn Borg (pochodząca od nazwiska legendarnego szwedzkiego tenisisty) rozpoczyna swoją drugą międzynarodową kampanię prasową, która ma promować wiosenno-letnią...

Odzieżowa marka Bjorn Borg (pochodząca od nazwiska legendarnego szwedzkiego tenisisty) rozpoczyna swoją drugą międzynarodową kampanię prasową, która ma promować wiosenno-letnią kolekcję bielizny, butów, toreb, kosmetyków, kostiumów plażowych i okularów. Jak informuje “Advertising Age”, kampania reklamowa została przygotowana przez londyńską agencję Made, nowo utworzoną część Leo Burnett Worldwide Group (należącej do Publicis Groupe). Reklamy będą się ukazywać w kolorowych magazynach z wyższej półki w Skandynawii, Holandii, Beneluksie w lutym i marcu br. Firma została założona w Szwecji w 1989 r. i od tego czasu zwiększyła zasięg swojej dystrybucji w Europie. Jej najważniejsze rynki to: Szwecja, Finlandia, Norwegia, Dania, Holandia i Belgia. W obecnej kampanii wykorzystywany jest wizerunek Bjorna Borga. Wcześniej firma nie decydowała się na taki zabieg – głównie dlatego, że przez wiele lat po zakończeniu kariery pełne skandali życie prywatne Borga było regularnym tematem pierwszych stron tabloidów, co w zasadzie uniemożliwiało opieranie przekazu reklamowego na jego osobie.