Zagranica

Sieć restauracji Pizza Hut wprowadza lokalną markę we Francji

Należąca do amerykańskiego koncernu Yum Restaurants International sieć restauracji Pizza Hut wprowadza we Francji nowy lokalny brand - danie Alpejska...

Należąca do amerykańskiego koncernu Yum Restaurants International sieć restauracji Pizza Hut wprowadza we Francji nowy lokalny brand – danie Alpejska Tartiflette Pizza. Jak podaje “Advertising Age”, pojawieniu się nowej marki towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Kampania będzie obejmować przede wszystkim telewizję ogólnokrajową. Będą też wykorzystywane narzędzia direct marketingu i promocje w miejscu sprzedaży. Działania reklamowe przygotowała niezależna paryska agencja K Agency, która do tej pory zajmowała się jedynie adaptacją na potrzeby francuskiego rynku amerykańskich reklam Pizza Hut. Za jej globalny budżet odpowiedzialna jest nowojorska agencja reklamowa BBDO Worldwide należąca do grupy Omnicom. Nowa kampania ma wykorzystywać fakt, że Francuzi lubią regionalne tradycyjne sery. Nowy zestaw Pizzy Hut ma zdaniem pomysłodawcy zainteresować przede wszystkim mieszkańców miast, klientów 140 restauracji tej sieci we Francji, którzy zainteresowani są sportami zimowymi i w związku z tym odwiedzają francuskie Alpy, gdzie mogli poznać smak tradycyjnej alpejskiej kuchni. Nowy produkt wykorzystuje tradycyjną recepturę alpejskiej tartiflette, do przygotowania której potrzebne są m.in.: ziemniaki, cebula, szynka i regionalny francuski ser. Decyzja Pizzy Hut o wprowadzeniu lokalnego brandu jest wymierzona w konkurencyjną sieć fast foodów Mc Donald’s.