Kraj

"Poradnik Domowy": w kierunku poważnych zmian

Już widać pierwsze efekty zmian w "Poradniku Domowym" wydawnictwa Prószyński i S-ka. Miesięcznik będzie się systematycznie zmieniał, dopracowywał formułę i...

Już widać pierwsze efekty zmian w “Poradniku Domowym” wydawnictwa Prószyński i S-ka. Miesięcznik będzie się systematycznie zmieniał, dopracowywał formułę i doskonalił się zewnętrznie. W “Poradniku” są już zdjęcia agencyjne. Szata graficzna stanie się czytelniejsza. Teksty są krótsze, bardziej nasycone informacjami. Na okładce pojawiła się kolejna nowość w dziejach “Poradnika” – portret matki z córką, co sygnalizuje podstawową grupę docelową pisma. Niebawem ruszy kampania promocyjna miesięcznika, głównie zostanie wykorzystana telewizja. Wydawca najprawdopodobniej nie skorzysta z formy przetargu. W znacznym stopniu sam zorganizuje przygotowania do kampanii. (KP)