Zagranica

Ford Credit szuka europejskiej agencji

Rzecznik Ford Credit, instytucji finansowej będącej częścią The Ford Motor Co. zajmującej się kredytowaniem zakupu aut tego koncernu, oświadczył, że...

Rzecznik Ford Credit, instytucji finansowej będącej częścią The Ford Motor Co. zajmującej się kredytowaniem zakupu aut tego koncernu, oświadczył, że trwają poszukiwania agencji full-service, z którą zostanie podjęta współpraca w zakresie wykreowania zunifikowanego wizerunku Forda w krajach europejskich. Potwierdzono, że Ford Credit nie podjął rozmów z żadną z agencji sieciowych obsługujących ten koncern, tj. Ogilvy & Mather Worldwide, Young & Rubicam, bądź J. Walter Thompson. “Chcemy odmiennego podejścia i elastyczności, która pozwoli na kreację ujednoliconego wizerunku we wszystkich 18 krajach starego kontynentu, w których prowadzimy nasze operacje” – dodaje rzecznik. Jak dotąd Ford Credit nie przeprowadzał w swojej historii żadnej kampanii reklamowej.