Zagranica

Young & Rubicam zdobyła budżet ChevronTexaco wart 95 mln dolarów

Agencja reklamowa Young & Rubicam, należąca do grupy WPP, zdobyła wart 95 milionów dolarów budżet reklamowy amerykańskiego koncernu naftowego ChevronTexaco...

Agencja reklamowa Young & Rubicam, należąca do grupy WPP, zdobyła wart 95 milionów dolarów budżet reklamowy amerykańskiego koncernu naftowego ChevronTexaco Corp. Planowaniem i zakupem mediów dla firmy ChevronTexaco zajmie się dom mediowy Mediaedge:cia. Jedyną nierozstrzygniętą jeszcze kwestią w trwającym rok przetargu firmy ChevronTexaco pozostaje to, do jakiej agencji trafi budżet public relations. Jego wysokość szacowana jest na 15 milionów dolarów. Obecnie działaniami PR dla ChevronTexaco zajmuje się agencja Broulliard należąca do agencji reklamowej J. Walter Thompson. (“TWSJE”)