Zagranica

Taylor Nelson Sofres podpisał umowę z koncernem IBM

Taylor Nelson Sofres (TNS) - firma informacji marketingowej - podpisał umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym...

Taylor Nelson Sofres (TNS) – firma informacji marketingowej – podpisał umowę z IBM, na mocy której TNS stanie się głównym dostawcą badań rynkowych. IBM zleci TNS wszystkie badania rynku prowadzone na potrzeby centrali firmy, w tym badanie przywiązania klientów i globalne badanie marki. Projekt badawczy kierowany przez TNS Intersearch oddział TNS w Stanach Zjednoczonych obejmie blisko 85 krajów. Aby sprostać potrzebom IBM i zapewnić technologię, która umożliwi wyspecjalizowane zbieranie i opracowanie danych, TNS wykorzysta swoje sieciowe produkty i usługi. Bob Michaels, Executive Vice President w TNS Intersearch stwierdził: “Jest to ważne posunięcie, które nie tylko umacnia nasze obecne relacje z firmą IBM, jednym z dziesięciu największych klientów TNS, ale także stwarza znaczącą możliwość rozszerzenia zakresu naszych usług dostarczanych IBM”.