M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Siemens rozpoczyna kampanię reklamową telefonu Siemens S55

Serwis Dzienny | 20 stycznia 2003, 00:00

W styczniu br. rusza pierwsza część kampanii reklamowej najnowszego telefonu komórkowego Siemensa, modelu S55. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja...

W styczniu br. rusza pierwsza część kampanii reklamowej najnowszego telefonu komórkowego Siemensa, modelu S55. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaGroup. Celem kampanii S55 jest wzmocnienie wizerunku firmy Siemens jako marki innowacyjnej, oferującej zaawansowane produkty oraz komunikacja multimedialnych właściwości nowego aparatu komórkowego. Początkowo kampania będzie prowadzona w prasie i na dużych formatach outdoorowych w pięciu największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice). Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 10 lutego br. Kolejne działania komunikacyjne będą podejmowane do połowy marca br. Model telefonu Siemens S55 został stworzony z myślą o dynamicznych biznesmenach, dla których telefon jest istotnym narzędziem pracy usprawniającym komunikację oraz ułatwiającym organizację czasu. S55 został wyposażony w kolorowy wyświetlacz, technologię Java, GPRS. W zestawie dostępny jest również aparat fotograficzny z lampą błyskową umożliwiający wykonywanie zdjęć nawet w nocy. Jest on również aparatem trójsystemowym, tj. działa w trzech zakresach, zapewniając kontakt w każdym miejscu na świecie. S55 posiada także wiele funkcji ułatwiających komunikację i planowanie pracy: organizer, terminarz, przypominanie o spotkaniu, przelicznik jednostek, możliwość synchronizacji z komputerem. W kampanii przygotowanej na nasz rynek wykorzystano trzy layouty podkreślające zalety kolorowego wyświetlacza oraz dołączonego aparatu fotograficznego. Kolorowe layouty S55 są opatrzone krótkimi hasłami "Uwaga zdjęcie", "Pokaż się z najlepszej strony", "Nie płosz się", które podkreślają możliwości swobodnego wykonywania fotografii w każdej sytuacji i przesyłania ich w formie MMS-ów. Reklamy pojawią się w dziennikach ("Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Prawna"), tygodnikach ("Wprost", "Newsweek", "Polityka"), dwutygodniku "Media i Marketing Polska" i miesięcznikach "Businessman Magazine", "Profit", "Voyage", "Film", "Press"). Organizacją specjalnych wydarzeń wprowadzających nowy model na rynek zajmuje się MRM/Momentum. Działania PR prowadzi agencja PRisma Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,