Kraj

Tomasz Modzelewski negocjuje nowy kontrakt z GSK w Rosji

Tomasz Modzelewski negocjuje nowy kontrakt z rosyjskim oddziałem koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK). Od trzech miesięcy pracuje w tej firmie na...

Tomasz Modzelewski negocjuje nowy kontrakt z rosyjskim oddziałem koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK). Od trzech miesięcy pracuje w tej firmie na stanowisku marketing managera. Jest odpowiedzialny za całość działań z zakresu ATL, BTL wspierających sprzedaż leków OTC oraz dodatkowo za dział medyczny (informacja medyczna i rejestracja leków). “Rynek rosyjski jest bardzo specyficzny. Trzeba m.in. liczyć się z inflacją cen czasu reklamowego w mediach, która w ciągu kilku miesięcy może osiągnąć kilkaset procent, czy też uwzględniać zupełnie inną niż w Polsce strukturę dystrybucji, w której dominują targowiska i bazary” – mówi Modzelewski. Przed wyjazdem do Rosji przez siedem lat pracował w polskim oddziale GSK Consumer Healthcare. Zaczynał jako brand manager, później obejmował stanowiska senior brand managera, category managera OTC, marketing managera ds. rynku masowego oraz strategic planning managera odpowiedzialnego za projekty marketingowe w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Przed rozpoczęciem pracy w GSK przez dwa lata pracował w polskim oddziale koncernu Procter & Gamble jako assistant brand manager, m.in. marki proszku do prania Ariel. (JP)