Kraj

Kompania Piwowarska promuje markę Miller

Poznańska agencja GP&D zaadaptowała najnowszą promocję marki piwa Miller należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Akcja nazywa się Miller Music...

Poznańska agencja GP&D zaadaptowała najnowszą promocję marki piwa Miller należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Akcja nazywa się Miller Music Tour i jest prowadzona, obok Polski, również na innych rynkach. Nagrodą, jaka czeka na konsumentów Millera, jest 6-dniowy wyjazd do USA na imprezy w najlepszych klubach muzycznych. Promocja jest prowadzona w dwóch kanałach: w detalu i na imprezach klubowych. Klienci, którzy chcą wygrać nagrodę, muszą kupić w sklepie lub lokalu odpowiednią ilość butelek Millera – otrzymują wtedy płytę CD z grą komputerową MillerCaps. Najlepszy rezultat uzyskany w grze będzie premiowany wyjazdem do USA. Drugą metodą zdobycia nagrody jest uczestnictwo w jednej z sześciu specjalnych imprez klubowych Millera i wygranie konkursu na najbardziej wytrwałego clubbera. O akcji informują reklamy w prasie (m.in. “City Magazine”, “Lajf”, “Aktivist”), w portalach internetowych oraz mailing. Promocja będzie trwać do końca lutego. Jej celem jest zapoznanie większej liczby konsumentów z marką i wzmocnienie jej wizerunku oraz zwiększenie sprzedaży produktu. Wyniki działań promocyjnych (m.in. znajomość marki) będą badane przez Kompanię Piwowarską SA w marcu br. Rolą agencji GP&D w promocji Miller Music Tour jest m.in. przygotowanie kampanii promującej akcję, materiałów POS, adaptacja gry, koordynacja imprez i budowa stron internetowych. GP&D współpracuje z Kompanią Piwowarską SA od 1997 r., obsługę obecnej promocji agencja wygrała w przetargu rozstrzygniętym w końcu października ub.r. Miller jest pozycjonowany jako marka premium kierowana do konsumentów w wieku 18-29 lat, z dużych miast. (TW)