Kraj

Grupa radiowa Agory SA stworzyła dział sprzedaży krajowej

W grupie radiowej Agory SA utworzony został dział sprzedaży krajowej, który ma się zająć zdobywaniem ogólnopolskich budżetów reklamowych do lokalnych...

W grupie radiowej Agory SA utworzony został dział sprzedaży krajowej, który ma się zająć zdobywaniem ogólnopolskich budżetów reklamowych do lokalnych stacji radiowych należących do Agory SA. Szefem działu jest Konrad Łaski, który poprzednio pracował w firmie CR Media na stanowisku zastępcy szefa działu radiowego. Dotychczas lokalne rozgłośnie radiowe Agory SA starały się o ogólnopolskie budżety reklamowe siłami własnych działów reklamy. W Poznaniu funkcjonowało natomiast Biuro Obsługi Radiowej, które zajmowało się sprzedażą czasu antenowego dla czterech wielkopolskich rozgłośni radiowych Agory SA. Jak powiedziała Anna Sobik, dyrektor sprzedaży grupy radiowej Agory SA, firma zamierza utrzymywać współpracę z brokerami radiowymi, a główną rolą działu sprzedaży krajowej, oprócz wspierania stacji lokalnych w walce o budżety lokalne, jest promocja całej grupy radiowej Agory w domach mediowych i bezpośrednio u klientów. Grupa radiowa Agory SA liczy obecnie 26 stacji radiowych. Według szacunkowych danych udziały grupy radiowej Agory SA w rynku reklamy radiowej wyniosły w 2002 r. około 11,5 proc. (Źródło: Agora SA). (PR)