Kraj

McDonald's wprowadza polski akcent, McKiełbasa będzie wsparta kampanią

31 stycznia br. McDonald's Polska rozpoczyna w restauracjach na terenie całego kraju promocyjną sprzedaż nowej kanapki McKiełbasa. Pomysł i receptura...

31 stycznia br. McDonald’s Polska rozpoczyna w restauracjach na terenie całego kraju promocyjną sprzedaż nowej kanapki McKiełbasa. Pomysł i receptura nowego produktu zrodziły sie w Polsce i stanowią oryginalne, lokalne urozmaicenie dotychczasowego menu firmy. Nowa kanapka McKiełbasa dostępna będzie zarówno jako pojedynczy produkt w cenie 3,99 zł, jak i w McZestawach za 9,99 zł, 10,99 zł (XL) i 11,49 zł (XXL). Skład produktu to bułka pszenna z płatkami owsianymi, gruby plaster grillowanej kiełbasy wieprzowej, cebula, keczup i musztarda. Promocję wspiera reklamowa kampania telewizyjna. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w TVP, TV4 i TVN w terminie 31 stycznia – 20 lutego br.

Oprawę reklamową przygotowano we współpracy z agencją Corporate Profiles DDB. Promocja ma potrwać do odwołania.