Kraj

Business Press planuje kampanię "Businessman Magazine"

Wydawnictwo Business Press zamierza w pierwszym kwartale br. rozpocząć kampanię promocyjną związaną ze zmianami w miesięczniku "Businessman Magazine". "Rozpocznie się...

Wydawnictwo Business Press zamierza w pierwszym kwartale br. rozpocząć kampanię promocyjną związaną ze zmianami w miesięczniku “Businessman Magazine”. “Rozpocznie się ona w pierwszym kwartale bieżącego roku” – mówi Agnieszka Niburska, specjalista ds. public relations w Business Press. Wydawnictwo planuje reklamę w RMF FM i na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz promocję w lokalnych i ogólnopolskich dziennikach. Business Press nie podaje jeszcze, jakie to będą dzienniki oraz na nośnikach jakiej firmy reklamy zewnętrznej będzie miała miejsce kampania. Grupą docelową działań promocyjnych będą przede wszystkim czytelnicy magazynu, czyli zamożni i wykształceni menedżerowie, a celem kampanii będzie wzmocnienie świadomości marki oraz powiększenie grona czytelników magazynu. Kampania potrwa przez cały 2003 r., Business Press przygotowuje ją we własnym zakresie. Zmiany w magazynie wprowadzane były stopniowo od września 2002 r., a najnowszy marcowy numer magazynu, który ukaże się na rynku pod koniec lutego br., ma być ich ukoronowaniem. W ramach zmian w “Businessman Magazine” pojawiły się nowe działy: Zarządzanie i Marketing oraz Ludzie, zmieniony został layout, czcionka oraz grafika. (PU)