Zagranica

Konkurs Cannes Cyber Awards wyłonił skład jury

Marco Tinelli, prezes - CEO należącej do Grey Global Group francuskiej agencji FullSIX (wcześniej nazywała się ona Grey Interactive), będzie...

Marco Tinelli, prezes – CEO należącej do Grey Global Group francuskiej agencji FullSIX (wcześniej nazywała się ona Grey Interactive), będzie szefem jurorów w konkursie na prace interaktywne na mającym mieć miejsce w czerwcu br. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Innymi jurorami będą: Fernando Rodes, prezes należącego do Grupy Havas domu mediowego Media Planning Group, który będzie szefował nagrodzie mediowej, oraz Daniel Morel, prezes zarządu należącej do Grupy WPP agencji Wunderman Worldwide, który pokieruje pracami jury odpowiedzialnego za wybranie najlepszych prac z zakresu marketingu bezpośredniego. Nagrodę reklamy zewnętrznej wręczy jury pod przewodnictwem Dana Wiedena, CEO i chief creative officera agencji Wieden & Kennedy. (“AdvertisingAge”)