Kraj

TP SA wspiera reklamą nową usługę "Rozmowy za pół ceny"

Do połowy maja br. potrwa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) promująca nową usługę - "Rozmowy za pół ceny"....

Do połowy maja br. potrwa kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) promująca nową usługę – “Rozmowy za pół ceny”. Kreację reklamową kampanii przygotowała agencja NoS/BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. W styczniu br. TP SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego, który wygrał Media Direction OMD (obługuje on TP SA od 2001 r.). Kampania reklamowa nowej usługi ma miejsce w telewizji (30-sekundowe spoty emitowane są w TVP1 i TVP2, Polsacie, TV4, TVN, TVN Siedem i Discovery) oraz w prasie (“Gazeta Wyborcza”, “Duży Format”, “Wprost”, “Polityka”, “Newsweek”, “Claudia”, “Gala” i “Viva”). Usługa “Rozmowy za pół ceny” dotyczy abonentów TP SA, którzy mają plan standardowy lub plan sekundowy TP dom. W ramach tej usługi jeżeli rozmowa telefoniczna trwa ponad 12 minut, to za kolejne 12 minut abonent nie płaci. Według danych Expert Monitora Telekomunikacja Polska w 2002 r. wydała na reklamę w telewizji, prasie i radiu 134,6 mln zł. (MB)