Kraj

RMB Polska wprowadza dwa nowe produkty związane z reklamą kinową

RMB Polska, broker reklamy kinowej, wprowadzi w tym miesiącu dwa nowe produkty do swojej oferty. "Chcemy wyjść z propozycją reklamy...

RMB Polska, broker reklamy kinowej, wprowadzi w tym miesiącu dwa nowe produkty do swojej oferty. “Chcemy wyjść z propozycją reklamy w kinie m.in. do klientów regionalnych i umożliwić reklamę przed seansami filmowymi także klientom mającym do wydania 25-30 tys. zł” – mówi Konrad Kamiński, dyrektor zarządzający RMB Polska. Oferta pod nazwą Pakiet 30 tys. to propozycja czterotygodniowej emisji 8-sekundowego billboardu sponsorskiego w obsługiwanych przez RMB Polska kinach we Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu i Katowicach. W tej ofercie klient składa RMB Polska zlecenie mailowo lub faksem i od tej pory za całą kreację i udźwiękowienie odpowiada broker. Nową ofertę broker zamierza promować wśród domów mediowych i klientów bezpośrednich. Drugą propozycją RMB Polska jest tzw. transformacja radiowa, czyli opracowanie billboardu sponsorskiego na podstawie gotowego reklamowego spotu radiowego. “Chcemy przechwytywać klientów reklamujących się w lokalnych stacjach radiowych” – mówi Konrad Kamiński. Tego typu reklama jest możliwa we wszystkich kinach obsługiwanych przez RMB Polska. Billboard sponsorski będzie standardowo wykonywany w technologii dwuwymiarowej, ale na specjalne życzenie klienta RMB Polska może wykonać billboard w technologii trójwymiarowej. Koszt wykonania takiego billboardu wynosi od 2 do 6 tys. zł za sekundę. Ta oferta będzie skierowana głównie do klientów bezpośrednich. “”Widzimy tutaj pole do zagospodarowania. Oferta może okazać sie atrakcyjna np. dla regionalnych dealerów samochodowych” – mówi Konrad Kamiński. Broker zapowiada w najbliższym czasie zintensyfikowanie działań w zakresie reklam follow-the-movie, czyli wyświetlanych przed konkretnymi filmami. Tego typu reklamy są zwykle wykorzystywane w przypadku dużych produkcji filmowych. W tym roku reklamy follow-the-movie będą towarzyszyły filmom “Matrix 2” (premiera w maju) i “Matrix 3” (listopad). Kamiński mówi, że są już pierwsi zainteresowani – głównie z branży telekomunikacyjnej i FMCG. RMB Polska obsługuje sieci multipleksów Multikino, Kinepolis i Kinoplex oraz 153 kina lokalne niesieciowe. (PM, PU)