Kraj

"Bella" - wysoka sprzedaż pierwszych numerów nowego tygodnika

Według prognoz Wydawnictwa Bauer pierwszy numer tygodnika "Bella" kupiło prawie 500 tys. osób. Wynik ten oznacza, że "Bella" od pierwszego...

Według prognoz Wydawnictwa Bauer pierwszy numer tygodnika “Bella” kupiło prawie 500 tys. osób. Wynik ten oznacza, że “Bella” od pierwszego wydania zajęła czołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeru wydawca podniósł jego nakład do 700 tys. egzemplarzy. Wedle wstępnych szacunków sprzedaż tego wydania “Belli” wzrosła o ponad 10 proc., osiągając 550 tys. egz. Wydawnictwo Bauer wprowadziło “Bellę” na rynek 3 marca. “Bella” jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45 lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Pierwszy numer tygodnika ukazał się w nakładzie 570 tys. egzemplarzy.

Cena jednej kolumny reklamowej w tygodniku “Bella” wynosi 25 tys. zł. Wydawca zapowiada, że “Bella” będzie wsparta silną kampanią promocyjną w TV, radiu i innych tytułach Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym pisma jest Izabella Wit-Kossowska, dotychczasowa naczelna wydawanego przez Bauera tygodnika “Takie jest życie”.