Według prognoz Wydawnictwa Bauer pierwszy numer tygodnika “Bella” kupiło prawie 500 tys. osób. Wynik ten oznacza, że “Bella” od pierwszego wydania zajęła czołową pozycję wśród poradnikowych tygodników kobiecych. W związku z dużym zainteresowaniem nowym tytułem od drugiego numeru wydawca podniósł jego nakład do 700 tys. egzemplarzy. Wedle wstępnych szacunków sprzedaż tego wydania “Belli” wzrosła o ponad 10 proc., osiągając 550 tys. egz. Wydawnictwo Bauer wprowadziło “Bellę” na rynek 3 marca. “Bella” jest magazynem poradniczym skierowanym do kobiet w wieku 25-45 lat, ciekawych życia, dbających o siebie i zaradnych. Pierwszy numer tygodnika ukazał się w nakładzie 570 tys. egzemplarzy.
Cena jednej kolumny reklamowej w tygodniku “Bella” wynosi 25 tys. zł. Wydawca zapowiada, że “Bella” będzie wsparta silną kampanią promocyjną w TV, radiu i innych tytułach Wydawnictwa Bauer. Redaktorem naczelnym pisma jest Izabella Wit-Kossowska, dotychczasowa naczelna wydawanego przez Bauera tygodnika “Takie jest życie”.