M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Discovery przeprowadzi kampanię nowego programu

Serwis Dzienny | 14 marca 2003, 00:00

Kanał Discovery uruchomił wczoraj kampanię reklamującą nowy program na antenie tej stacji - "Tajemnica śmierci Tutenchamona". Kampania została przygotowana przez...

Kanał Discovery uruchomił wczoraj kampanię reklamującą nowy program na antenie tej stacji - "Tajemnica śmierci Tutenchamona". Kampania została przygotowana przez agencję londyńską, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Kampania obejmuje prasę (m.in. "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Gazeta Wyborcza", "Puls Biznesu" oraz dodatki telewizyjne "Rzeczpospolitej" i "Super Expressu"), reklamę na autobusach w Warszawie oraz internet. Kampania internetowa odbywa się w największych portalach oraz mniejszych serwisach tematycznych (m.in. Stopklatka, Expander, Gazeta.pl, Wprost.pl), gdzie wyświetlane są bannery przygotowane we współpracy z portalem Interia. Jak mówi Klaudiusz Gomerski, marketing manager Central and Eastern Europe w Discovery, właśnie na Interii kampania internetowa jest najbardziej rozbudowana - przygotowano specjalną stronę poświęconą programowi i konkursowi detektywistycznemu z nim związanemu (w którym widzowie odgadują przyczynę śmierci Tutenchamona). Konkurs nagłaśniany jest równolegle w Radiu RMF FM. Budżet kampanii nie został ujawniony. Kampania potrwa do 23 marca, na kiedy to zaplanowano premierę "Tajemnicy śmierci Tutenchamona". Program będzie poświęcony starożytnemu Egiptowi w ogóle, ale jednym z jego fundamentów ma być historia detektywistyczna starająca się znaleźć odpowiedź na pytanie, co tak naprawdę było przyczyną śmierci młodego faraona. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,