Kraj

Unilever wprowadza nowe warianty produktów marki Rexona

Koncern Unilever wprowadził na rynek nowe produkty marki Rexona - Rexona Crystal i Rexona Men Sensitive. Koncern wesprze nowe produkty...

Koncern Unilever wprowadził na rynek nowe produkty marki Rexona – Rexona Crystal i Rexona Men Sensitive. Koncern wesprze nowe produkty silnymi kampaniami reklamowymi. Strategię i kreację tych działań przygotuje agencja reklamowa Lowe GGK. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Initiative Media Warszawa. W kwietniu br. rozpocznie się kampania marki Rexona Crystal, która będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4 i Polsat), prasie oraz za pomocą akcji samplingowych. Promocja tego brandu potrwa do września br. W miesiącach letnich rozpocznie się kampania Rexony Men Sensitive. Nie wiadomo jeszcze, jak długo potrwa. Unilever wspólnie z firmą public relations Headlines przeprowadzi również m.in. akcje marketing services wśród maturzystów pod nazwą “Matura z Rexoną. Stres pod kontrolą”. Wysokość budżetów reklamowych nie została podana. Rexona Crystal to dwa produkty: antyperspiranty w kulce i sprayu. Ich sugerowana cena to odpowiednio 8 i 10,5 zł. Rexona Men Sensitive to nowa linia antyperspirantów dla mężczyzn. Dostępna jest w dwóch formach – sztyfcie i sprayu; sugerowana cena – 10,5 zł. (JD)