Zagranica

Stephen C. Jones przestał kierować marketingiem Coca-Coli

Zgodnie z oczekiwaniami Stephen C. Jones zrezygnował ze stanowiska dyrektora działu marketingu koncernu Coca-Cola. Jones pracował w Coca-Coli od 1986...

Zgodnie z oczekiwaniami Stephen C. Jones zrezygnował ze stanowiska dyrektora działu marketingu koncernu Coca-Cola. Jones pracował w Coca-Coli od 1986 r., m.in. w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Japonii oraz w Stanach Zjednoczonych, opiekując się markami Sprite i Diet Coke. Odejścia Jonesa spodziewano się już od 2001 r., kiedy to do firmy przyszedł Steven Heyer. Heyer przeszedł z należącego do AOL Time Warner koncernu Turner Broadcasting System. Jones został szefem działu marketingu w 2000 r. i podlegał Heyerowi. Nie wiadomo, gdzie będzie pracował Jones. W styczniu br. Coca-Cola poinformowała, że zwolni około tysiąca osób. Redukcje dotkną przede wszystkim osoby zatrudnione w centrali firmy w Atlancie.