Kraj

Coolt Production rozpoczął kampanię reklamową kart rabatowych

Firma Coolt Production, właściciel platformy multimedialnej Coolt.pl, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową systemu kart rabatowych Coolt.pl. Działania reklamowe prowadzone pod hasłem...

Firma Coolt Production, właściciel platformy multimedialnej Coolt.pl, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową systemu kart rabatowych Coolt.pl. Działania reklamowe prowadzone pod hasłem “Kup kartę i płać mniej!” skierowane są do młodzieży w wieku 15-20 lat oraz tzw. młodych dorosłych w wieku 20-30 lat. W kampanii wykorzystano materiały reklamowe POS umieszczone w panelach reklamowych sieci Coolt.pl, materiały BTL dystrybuowane w sieci paneli szkolnych na terenie 450 szkół średnich w 16 miastach oraz mniej konwencjonalne metody promocji, m.in. wlepki. Promocja potrwa do połowy kwietnia 2003 r. Kampania reklamowa jest bezpośrednio związana z wprowadzeniem na rynek pakietu Coolt.pl i zmianą sposobu dystrybucji produktu. Pakiety stanowią nową formę sprzedaży karty rabatowej Coolt.pl. Zafoliowany pakiet składa się z karty rabatowej Coolt.pl oraz z kolorowego katalogu. Katalog ma formę książkową z alfabetycznym podziałem na poszczególne miasta i listę punktów należących do sieci. Cena pakietu wynosi 14 zł. Dystrybucja pakietu będzie przebiegała za pośrednictwem dwóch kanałów. Sprzedaż karty rabatowej prowadzić będą bileterie sieci EMPiK i saloniki prasowe Kolportera na terenie całego kraju. Drugi kanał dystrybucji stanowić będzie internet. Zamówienia na pakiety będzie można złożyć na stronach portalu www.coolt.pl oraz www.eBilet.pl. Firma Coolt Production jest autorem i właścicielem systemu rabatowego Coolt.pl. Jego głównym elementem jest sieć punktów handlowych pod wspólną marką “Najlepsze punkty w mieście” oraz dystrybucja pakietów zawierających kartę rabatową Coolt.pl. Posiadacze karty mogą korzystać ze zniżek (od 5-50 proc.) w sieci składającej się z 1,3 tys. punktów handlowych i usługowych (kawiarnie, kina, kluby, sklepy, centra rozrywki i inne) w 16 największych miastach w Polsce.