Firma Coolt Production, właściciel platformy multimedialnej Coolt.pl, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową systemu kart rabatowych Coolt.pl. Działania reklamowe prowadzone pod hasłem “Kup kartę i płać mniej!” skierowane są do młodzieży w wieku 15-20 lat oraz tzw. młodych dorosłych w wieku 20-30 lat. W kampanii wykorzystano materiały reklamowe POS umieszczone w panelach reklamowych sieci Coolt.pl, materiały BTL dystrybuowane w sieci paneli szkolnych na terenie 450 szkół średnich w 16 miastach oraz mniej konwencjonalne metody promocji, m.in. wlepki. Promocja potrwa do połowy kwietnia 2003 r. Kampania reklamowa jest bezpośrednio związana z wprowadzeniem na rynek pakietu Coolt.pl i zmianą sposobu dystrybucji produktu. Pakiety stanowią nową formę sprzedaży karty rabatowej Coolt.pl. Zafoliowany pakiet składa się z karty rabatowej Coolt.pl oraz z kolorowego katalogu. Katalog ma formę książkową z alfabetycznym podziałem na poszczególne miasta i listę punktów należących do sieci. Cena pakietu wynosi 14 zł. Dystrybucja pakietu będzie przebiegała za pośrednictwem dwóch kanałów. Sprzedaż karty rabatowej prowadzić będą bileterie sieci EMPiK i saloniki prasowe Kolportera na terenie całego kraju. Drugi kanał dystrybucji stanowić będzie internet. Zamówienia na pakiety będzie można złożyć na stronach portalu www.coolt.pl oraz www.eBilet.pl. Firma Coolt Production jest autorem i właścicielem systemu rabatowego Coolt.pl. Jego głównym elementem jest sieć punktów handlowych pod wspólną marką “Najlepsze punkty w mieście” oraz dystrybucja pakietów zawierających kartę rabatową Coolt.pl. Posiadacze karty mogą korzystać ze zniżek (od 5-50 proc.) w sieci składającej się z 1,3 tys. punktów handlowych i usługowych (kawiarnie, kina, kluby, sklepy, centra rozrywki i inne) w 16 największych miastach w Polsce.