Kraj

Cityboard Media podnosi ceny swoich nośników o 10 proc.

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media, której głównym produktem w ofercie jest sieć tablic reklamowych o formacie 6x3 m, podniosła o...

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media, której głównym produktem w ofercie jest sieć tablic reklamowych o formacie 6×3 m, podniosła o 10 proc. ceny sprzedaży swoich nośników. Zostały one zmienione, począwszy od 10 marca br. “W ciągu ostatnich kilku lat nie uwzględnialiśmy wskaźników inflacyjnych w naszej ofercie cenowej. Jednak obecnie ze względu na systematyczny wzrost kosztów obsługi sieci jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia waloryzacji naszych cen” – mówi Marcin Stan, prezes zarządu Cityboard Media. Przedstawiciele firmy odmówili podania informacji, na jakim średnim poziomie oscylowały ceny sprzedaży nośników o formacie 6×3 m w 2002 r. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że sprzedaż jednej powierzchni ekspozycyjnej tego typu na potrzeby jednomiesięcznej kampanii reklamowej wahała się w granicach 440-500 dol. Według Stana zmiana cen jest wynikiem ogólnej sytuacji rynkowej w Polsce. “Prezentacja nowej oferty dla klientów jest właśnie w toku” – mówi Beata Fertak, PR manager w Cityboard Media. (PU)