Kraj

Agencja Moon przygotowała najnowszą kampanię klubu Świat Książki

Agencja reklamowa Studio Moon z Krakowa przygotowała najnowszą kampanię reklamową klubu Świat Książki - firmy wysyłkowej należącej do spółki Bertelsmann...

Agencja reklamowa Studio Moon z Krakowa przygotowała najnowszą kampanię reklamową klubu Świat Książki – firmy wysyłkowej należącej do spółki Bertelsmann Media. Studio Moon zostało wyłonione w przetargu, w którym wzięły również udział agencje Progressive Group, Dream Tim Tim oraz duet Bimer i Mazurczak. Z udziału w przetargu zrezygnowała natomiast zaproszona także agencja reklamowa PZL. Współpraca między Światem Książki a Studio Moon ma mieć charakter długofalowy i będzie dotyczyła kolejnych tego kampanii telewizyjnych tego klienta. Kampania Świata Książki ma charakter wizerunkowo-produktowy, przebiega wyłącznie w telewizji i potrwa do 28 marca br. Planowaniem i zakupem mediów dla Świata Książki zajmuje się dom mediowy HMS Carat. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Świata Książki poprzez zaprezentowanie wiodącej pozycji książkowej w wiosennym katalogu księgarni – “Pielgrzym” Paula Coehlo. “Chodzi nam również o zwrócenie uwagi na to, że Świat Książki to przede wszystkim firma oferująca bestsellerowe książki najbardziej znanych autorów” – powiedziała Eliza Amonowicz, marketing manager klubu Świat Książki. Ostatnia aktywność reklamowa Świata Książki miała miejsce w 2000 r. Wówczas strategią i kreacją kilkuetapowej kampanii reklamowej zajęła się Corporate Profiles DDB. Wysokość tegorocznego budżetu reklamowego Świata Książki nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że kolejna kampania reklamowa rozpocznie się jeszcze przed wakacjami. Klub Świat Książki jest liderem w segmencie sprzedaży wysyłkowej z udziałem wartościowym na poziomie 47 proc. (styczeń-czerwiec 2002 r., GfK Polonia, źródło: Świat Książki). Na drugim miejscu plasuje się Przegląd Reader’s Digest z udziałem 26 proc. (PR)