Kraj

Ruszyła kampania reklamowa platformy Cyfra Plus

Rozpoczęła się kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem...

Rozpoczęła się kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. “W naszej wiosennej kampanii kontynuowana jest strategia marketingowa z poprzedniego sezonu. Opracowaliśmy ją na podstawie ubiegłorocznych badań dotyczących pozycjonowania naszego produktu” – mówi Paulina Krasińska, rzecznik prasowy Cyfry Plus/Canal Plus. Do spotów i reklam prasowych dołączone są informacje na temat promocji konsumenckiej. Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem), radio (RMF FM, Radio Zet) i prasę: dzienniki (“Gazeta Wyborcza” i “Dziennik Sportowy”), pisma telewizyjne (dodatek TV “Gazety Wyborczej”, “Tele Świat”, “Tele Tydzień”, “Tele Magazyn”, “To i Owo”) oraz pisma kolorowe (“Newsweek Polska”, “Polityka”, “Auto Świat”, “Naj” i dodatek do “Gazety Wyborczej” – “Wysokie Obcasy”), a także wybrane tytuły prasy lokalnej (“Dziennik Zachodni”, “Dziennik Bałtycki – Wieczór Wybrzeża”, “Głos Wielkopolski”, “Gazeta Wrocławska”, “Gazeta Krakowska” i “Express Ilustrowany”). Kampanię ATL wspierają ulotki i plakaty w punktach dystrybucji Cyfry Plus. Budżet kampanii nie został ujawniony. Ramy czasowe kampanii nie zostały sprecyzowane. Firma chce mieć swobodę w ewentualnym przedłużeniu działań reklamowych. Wiadomo, że kampania będzie prowadzona jeszcze w okresie Wielkanocy. W ciągu najbliższych tygodni planowana jest też kampania edukacyjna Cyfry Plus w prasie kobiecej i tygodnikach opiniotwórczych. (PM)