Rozpoczęła się kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. “W naszej wiosennej kampanii kontynuowana jest strategia marketingowa z poprzedniego sezonu. Opracowaliśmy ją na podstawie ubiegłorocznych badań dotyczących pozycjonowania naszego produktu” – mówi Paulina Krasińska, rzecznik prasowy Cyfry Plus/Canal Plus. Do spotów i reklam prasowych dołączone są informacje na temat promocji konsumenckiej. Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Siedem), radio (RMF FM, Radio Zet) i prasę: dzienniki (“Gazeta Wyborcza” i “Dziennik Sportowy”), pisma telewizyjne (dodatek TV “Gazety Wyborczej”, “Tele Świat”, “Tele Tydzień”, “Tele Magazyn”, “To i Owo”) oraz pisma kolorowe (“Newsweek Polska”, “Polityka”, “Auto Świat”, “Naj” i dodatek do “Gazety Wyborczej” – “Wysokie Obcasy”), a także wybrane tytuły prasy lokalnej (“Dziennik Zachodni”, “Dziennik Bałtycki – Wieczór Wybrzeża”, “Głos Wielkopolski”, “Gazeta Wrocławska”, “Gazeta Krakowska” i “Express Ilustrowany”). Kampanię ATL wspierają ulotki i plakaty w punktach dystrybucji Cyfry Plus. Budżet kampanii nie został ujawniony. Ramy czasowe kampanii nie zostały sprecyzowane. Firma chce mieć swobodę w ewentualnym przedłużeniu działań reklamowych. Wiadomo, że kampania będzie prowadzona jeszcze w okresie Wielkanocy. W ciągu najbliższych tygodni planowana jest też kampania edukacyjna Cyfry Plus w prasie kobiecej i tygodnikach opiniotwórczych. (PM)
Kraj
TVN Discovery
Starcom
TVP1
TVP2
Cyfra Plus
RMF FM
Naj
Gazeta Wyborcza
Polityka
Radio Zet
Dziennik Sportowy
Canal Plus
Wysokie Obcasy
Auto Świat
Głos Wielkopolski
Gazeta Krakowska
Dziennik Zachodni
Tele Tydzień
TVP3
Krasińska Paulina
Newsweek Polska
Euro RSCG New Europe
Express Ilustrowany
Tele Świat
TVN Siedem
To i Owo
Tele Magazyn
Gazeta Wrocławska