Kraj

Reklama Benecolu wskazuje na prozdrowotne właściwości produktu

Wczoraj wystartowała telewizyjna kampania reklamowa margaryny Benecol (Raisio Polska Foods) - produktu spożywczego o właściwościach prozdrowotnych, obniżających poziom cholesterolu we...

Wczoraj wystartowała telewizyjna kampania reklamowa margaryny Benecol (Raisio Polska Foods) – produktu spożywczego o właściwościach prozdrowotnych, obniżających poziom cholesterolu we krwi. Benecol od roku jest obecny na polskim rynku i jest pierwszym produktem w kategorii żywności funkcjonalnej. Celem kampanii jest budowanie wizerunku i świadomości marki oraz poszerzanie wiedzy o produkcie i jego prozdrowotnym działaniu. Na użytek kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, który będzie emitowany w stacjach TVP1, TVP2, TVN, TVN24. Strategią i kreacją zajęła się agencja reklamowa Testardo-Bates, a produkcją filmową studio Lemon. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu HMS Carat. Kampania skierowana jest w szczególności do kobiet i mężczyzn w wieku 35-60 lat, dbających o swoje zdrowie i jakość diety, prowadzących aktywny tryb życia. Szeroką grupą docelową są ponadto wszyscy, którym niezależnie od wieku zależy na codziennej profilaktyce i zdrowym stylu życia. Tym sposobem kampania usiłuje przełamać stereotyp, że Benecol jest produktem niszowym skierowanym głównie do osób, które doświadczyły chorób układu krążenia lub mają podwyższony poziom cholesterolu. Przekaz reklamowy przekonuje o skuteczności produktu na podstawie autentycznych wyników badań uzyskanych przez osoby, które wzięły udział w reklamie. Badania te wykazują znaczne obniżenie poziomu cholesterolu dzięki diecie zawierającej margarynę Benecol. Równocześnie trwać będzie nawiązująca do filmu reklama prasowa, która obejmie cztery tytuły o profilu zdrowotnym (“Vita”, “Samo Zdrowie”, “Zdrowie”, “Żyjmy Dłużej”). Wykorzystywać będzie ona zdjęcia osób występujących w reklamie telewizyjnej. Działania reklamowe potrwają do końca kwietnia br. (AMS)