Zagranica

Bridge Worldwide rozpocznie obsługę budżetów farmaceutycznych

Agencja reklamowa Bridge Worldwide z Cincinnati otwiera specjalny oddział, który będzie zajmował się współpracą z firmami farmaceutycznymi. Oddział będzie się...

Agencja reklamowa Bridge Worldwide z Cincinnati otwiera specjalny oddział, który będzie zajmował się współpracą z firmami farmaceutycznymi. Oddział będzie się nazywał Bridge Healthcare. Jednym z klientów będzie koncern Schering-Plough Corp. To nowy budżet pozyskany przez agencję. Agencja Bridge będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii leku etycznego PEG-Intron/Rebotrol stosowanego w terapii wirusowego zapalenia wątroby typu C. Amerykański budżet firmy Schering-Plough związany z lekami na zapalenie wątroby szacowany jest na 1 mld dol. Wysokość budżetu przeznaczonego na lek PEG-Intron/Rebotrol nie została ujawniona. Inni klienci Bridge Healthcare związani z rynkiem farmaceutyków i parafarmaceutyków to m.in. Procter & Gamble, Johnson & Johnson i Xanodyne Pharmacal. Bridge Worldwide obsługuje także interaktywne budżety kilku brandów Procter & Gamble, m.in. Pampers, Iams, Metamucil i HomeMadeSimple. (“Advertising Age”)