Zagranica

BMW wybiera w przetargu agencję Matlock Advertising & PR

Północnoamerykański oddział koncernu motoryzacyjnego BMW wybrał agencję Matlock Advertising & Public Relations do obsługi swojego budżetu reklamowego. Przedstawiciele klienta nie...

Północnoamerykański oddział koncernu motoryzacyjnego BMW wybrał agencję Matlock Advertising & Public Relations do obsługi swojego budżetu reklamowego. Przedstawiciele klienta nie ujawnili informacji o tym, jakie agencje brały udział w przetargu oraz w jakiej wysokości budżet przeznaczono na działania reklamowe. Do tej pory BMW było obsługiwane przez agencję Washington Daniel Advertising z Chicago. Matlock Advertising & PR wygrała w ubiegłym roku wart 15 mln dol. budżet reklamowy firmy motoryzacyjnej Nissan w Ameryce Północnej. Innymi klientami tej agencji są: Bell South, Publix Supermarkets, Dell Computers i Coca-Cola. BMW zamierza także zintensyfikować współpracę z inną agencją reklamową – Publicis Sanchez & Levitan z Miami. (“Advertising Age”)