Kraj

Agencja Conecto uruchomiła witrynę internetową VW Phaeton

Agencja interaktywna Conecto uruchomiła witrynę internetową Volkswagena Phaeton sprzedawanego w Polsce przez firmę Kulczyk Tradex. "Kampania ma charakter wizerunkowy" -...

Agencja interaktywna Conecto uruchomiła witrynę internetową Volkswagena Phaeton sprzedawanego w Polsce przez firmę Kulczyk Tradex. “Kampania ma charakter wizerunkowy” – mówi Agnieszka Krzysztoń, PR manager agencji Conecto. Grupą docelową witryny są osoby szukające samochodu ekskluzywnego i bardzo dobrze wyposażonego (jego cena wynosi ok. 400 tys. zł). Informacje o Phaetonie znalazły się także na witrynie internetowej Volkswagena). “Witryna musi być poważnym źródłem informacji ze względu na ograniczoną kampanię w mediach, która ma miejsce w TVN24 i w prasie” – mówi Agnieszka Krzysztoń. Kampania ta została przygotowana kreacyjnie przez agencję reklamową Just, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept. (PU)