Zagranica

AOL i Yahoo! będą się reklamowały podczas gali Oscarów

Firmy AOL i Yahoo! wykupiły spoty reklamowe w czasie telewizyjnej transmisji ceremonii rozdania Oscarów - nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej w...

Firmy AOL i Yahoo! wykupiły spoty reklamowe w czasie telewizyjnej transmisji ceremonii rozdania Oscarów – nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej w dniu 23 marca br. America Online będzie promowała swoje usługi dostępu szerokopasmowego, w spocie AOL ma wystąpić podobno aktorka Sharon Stone. Przedstawiciele AOL Time Warner odmówili komentarza w tej sprawie, jednak agenci Sharon Stone potwierdzili, że zdjęcia do spotu robione były 13 marca br. Budżet reklamowy AOL w zakresie usług szerokopasmowych obsługuje agencja reklamowa BBDO Worldwide (Grupa Omnicom). Z kolei spoty telewizyjnej Yahoo! to część obecnie toczącej się kampanii reklamowej pod hasłem “Uwierz!”. Reklamy pokazują młode osoby przygotowujące się do pierwszych randek. Kampania Yahoo! ma objąć również radio, outdoor, internet i sieci kablowe. Agencją reklamową, która obsługuje budżet reklamowy Yahoo!, jest Black Rocket z San Francisco (Grupa Havas).