Kraj

Obsługa budżetu marki Plenitude przechodzi do agencji McCann-Erickson

Koncern kosmetyczny L'Oréal przesunął swój globalny budżet reklamowy marki Plenitude z agencji Publicis (Publicis Groupe) do McCann-Erickson (Interpublic Group of...

Koncern kosmetyczny L’Oréal przesunął swój globalny budżet reklamowy marki Plenitude z agencji Publicis (Publicis Groupe) do McCann-Erickson (Interpublic Group of Cos.). Produkt otrzyma nową nazwę i teraz będzie sprzedawany pod nazwą Demo-Expertise. “Przekazanie budżetu tej marki w Polsce już się rozpoczęło” – mówi Tomasz Pawlikowski, prezes zarządu Publicis Warszawa i dyr. regionalny Publicis Groupe. Polski oddział sieci kończy obecnie realizację ostatnich projektów marketingowych dla Plenitude. Publicis będzie nadal obsługiwał inne marki L’Oréal, tj. Garnier i L’Oréal Proffesional. Informacje na temat szczegółów wsparcia marketingowego marki Demo-Expertise nie zostały podane. (AMS)