Kraj

Procter & Gamble wspiera kampanią edukacyjną markę Blend-a-med

Koncern Procter & Gamble rozpoczyna akcję edukacyjną pod hasłem "Czy masz zdrowe dziąsła na siódemkę?", która wspiera markę past do...

Koncern Procter & Gamble rozpoczyna akcję edukacyjną pod hasłem “Czy masz zdrowe dziąsła na siódemkę?”, która wspiera markę past do zębów marki Blend-a-med. W przygotowaniu działań marketingowych bierze udział firma marketing services Top Art oraz agencja public relations Lighthouse. W ogólnopolską trasę wyruszy mobilny gabinet stomatologiczny, tzw. Herbalbus, który odwiedzi 40 miejscowości, głównie średniej wielkości (30-50 tys. mieszkańców). W autobusie pacjenci będą mogli zbadać swoje dziąsła, dowiedzieć się o zasadach higieny jamy ustnej i skonsultować się ze specjalistą w sprawie używanej szczoteczki do zębów. Akcja jest organizowana wspólnie z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym i Fundacją Promocji Zdrowia Jamy Ustnej. O bezpłatnych badaniach będą informowały materiały promocyjne w 6 tys. gabinetów dentystycznych oraz specjalnie przygotowana strona internetowa www.zdrowyusmiech.pl. Kampania edukacyjna będzie związana także z promocją wprowadzonej niedawno do sprzedaży nowej pasty do zębów Blend-a-med Complete 7 + Herbal. W poprzedniej ubiegłorocznej akcji “Czy masz zdrowe zęby na siódemkę”, także współorganizowanej przez Procter & Gamble, wzięło udział ok. 300 tys. osób. (TW)