Kraj

Colgate-Palmolive wprowadza nowe produkty wspierane reklamą

Na przełomie marca i kwietnia br. Colgate-Palmolive (Poland) wprowadzi na rynek nowe produkty: żel pod prysznic i płyn do kąpieli...

Na przełomie marca i kwietnia br. Colgate-Palmolive (Poland) wprowadzi na rynek nowe produkty: żel pod prysznic i płyn do kąpieli Palmolive – Milk & Lavender oraz nowy Ajax Multi-Purpose Spray. Według nieoficjalnych informacji na kwiecień br. planowane są działania reklamowe wspierajace launch przynajmniej jednego z nowych produktów, jednak firma odmówiła ujawnienia jakichkolwiek szczegółów na temat przygotowywanej kampanii reklamowej. Budżet reklamowy Colgate-Palmolive jest obsługiwany przez agencję Upstairs Young & Rubicam, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Koncern Colgate-Palmolive posiada w swoim portfolio takie marki jak: Colgate, Colodent (pasty i płyny do płukania zębów, akcesoria do higieny jamy ustnej), Ajax (środki czystości), Palmolive (kosmetyki pielęgnacyjne), Lady Speed Stick (dezodoranty) oraz marki Protex (mydło i płyny antybakteryjne). (MB)