Kraj

Debiut "Glamour" bez zmian, impreza inauguracyjna odwołana z uwagi na wojnę

Polska edycja "Glamour" zostanie wprowadzona na rynek zgodnie z planem, czyli 27 marca br. Wejściu na rynek towarzyszyć będzie silna...

Polska edycja “Glamour” zostanie wprowadzona na rynek zgodnie z planem, czyli 27 marca br. Wejściu na rynek towarzyszyć będzie silna kampania promocyjna przeprowadzona w najważniejszych stacjach telewizyjnych, radiowych, outdoorze, prasie i kinie. Jednak z uwagi na toczącą się w Iraku wojnę wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się przesunąć planowane na 27 marca 2003 r. uroczyste przyjęcie inaugurujące debiut magazynu na rynku. “Moi współpracownicy i ja wierzymy, że impreza, która planowana była z wielkim rozmachem, byłaby nieodpowiednia, zważywszy na obecną sytuację na świecie. Jesteśmy przekonani, że wszyscy zaproszeni goście i przyjaciele “Glamour” zrozumieją naszą decyzję” – powiedział Oliver Voigt, prezes G+J Polska i wydawca “Glamour”. (MG)