Kraj

Winiary wspierają reklamowo promocję konsumencką zup w proszku

Od dzisiaj do 19 kwietnia br. potrwa promocja konsumencka zup instant marki Winiary. W ramach działań promocyjnych przewidziano degustacje najpopularniejszych...

Od dzisiaj do 19 kwietnia br. potrwa promocja konsumencka zup instant marki Winiary. W ramach działań promocyjnych przewidziano degustacje najpopularniejszych zup (białego i czerwonego barszczu, żurku i grochówki) w okolicach hipermarketów sieci Tesco w 4 miastach: Warszawie, Krakowie, Łodzi i Wrocławiu. W wybranych hipermarketach Tesco pojawią się dodatkowe ekspozycje wybranych produktów objętych promocją cenową. Akcję promocyjną będzie wspierać kampania telewizyjna zup Winiary przygotowana przez agencję Legend Group oraz dom mediowy Universal McCann. Kampania potrwa 5 tygodni, spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, Polsacie i TV4. Wysokości budżetu kampanii nie ujawniono. Beata Bednarek, odpowiedzialna za marketing zup Winiar, powiedziała, że celem akcji jest zapoznanie konsumentów z walorami smakowymi zup tej marki oraz pokazanie możliwości ich wykorzystania w połączeniu z dodatkami takimi jak: wędliny, ziemniaki, śmietana, cebula, chrzan, czosnek itp. Działania promocyjne i reklamowe mają także budować wizerunek Winiar jako marki oferującej wysokiej jakości produkty po umiarkowanej cenie. (MB)