Kraj

Mini Max rozwija ofertę interaktywną dla młodych widzów

Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs...

Kanał telewizyjny Mini Max zamierza sukcesywnie rozwijać ofertę interaktywną skierowaną do młodego widza. W ramach tej strategii organizuje m.in. konkurs dla dzieci na scenariusz filmowy. Konkurs ogłoszony zostanie na początku kwietnia br., a rozstrzygnięcie nastąpi 25 maja br. “Szukanie interakcji z młodą widownią to ważny element naszej aktywności marketingowej” – mówi Krzysztof Lindner, PR manager Mini Maksa. Jego zdaniem to widoczna tendencja w stacjach TV skierowanych do dzieci. Konkurs dla dzieci “Akcja animacja” prowadzi konkurencyjny do Mini Maksa kanał Cartoon Network. Konkurs na scenariusz będzie wspierany wewnętrzną kampanią w kanale Mini Max i na stronie internetowej stacji. Konkurs powiązany jest z Międzynarodowym Festiwalem Młodego Widza “Ale Kino” w Poznaniu planowanym na koniec czerwca br. Mini Max zakłada też sukcesywne poszerzanie ramówki stacji. “Wracamy m.in. do emisji długometrażowych polskich filmów dla dzieci w poniedziałki i planujemy emisję dalszych serii sprawdzonych seriali takich jak “Aparatka”. Widzimy rosnące zapotrzebowanie na tego typu programy” – mówi Lindner. W ostatnim czasie kanał zmienił swoją stronę internetową. “Chcemy zwiększać naszą aktywnośc na stronie www poprzez działania interaktywne. Wiąże się to z rozbudowywaniem serwisu czy umieszczaniem konkursów” – mówi Lindner. W lutym br. witryna Mini Maksa zarejestrowała 125,5 tys. wejść oraz ponad 1,6 mln odsłon. Średni czas przebywania na stronie wynosi 42 minuty (źrodło: Global emarketing). Stronę www Mini Maksa przygotowała Grupa Projektowa DNA. Kanał Mini Max powstał w 1999 r. To telewizyjny kanał dla dzieci stworzony przez platformę Cyfra Plus. Ramówka obejmuje 14 godzin emisji polskich i zagranicznych filmów dla dzieci. Kanał jest dostępny na platformie cyfrowej Cyfra Plus i za pośrednictwem sieci kablowych. Dociera do około 1,9 mln gospodarstw domowych. Mini Max jest też nadawany w Rumunii i na Węgrzech. Od początku br. brokerem reklam dla tej stacji jest firma Discovery Polska. (PM)