Kraj

Zibi rozbudowuje swoje działania internetowe

Zibi Sp. z o.o., jeden z czołowych dystrybutorów zegarków w Polsce, rozbudowuje swoją obecność w internecie. Jest to element strategii...

Zibi Sp. z o.o., jeden z czołowych dystrybutorów zegarków w Polsce, rozbudowuje swoją obecność w internecie. Jest to element strategii budowania wizerunku poszczególnych marek zegarków. Pod adresem www.atlantic-watch.pl uruchomiony został serwis poświęcony szwajcarskim zegarkom Atlantic. Najbardziej rozbudowanym działem nowego serwisu jest prezentacja aktualnej oferty Zibi dotyczącej zegarków Atlantic. Przygotowano również program lojalnościowy dla aktywnych użytkowników witryny, którzy będą mieli możliwość wysyłania za darmo tradycyjnych kartek pocztowych. Witrynę przygotowała dla Zibi agencja interaktywna Next Generation Interactive, obsługą druku i wysyłki lojalnościowych kartek pocztowych zajmie się Drukarnia Cyfrowa (www.drukarniacyfrowa.pl). W następnej kolejności Zibi zamierza stworzyć witrynę poświęconą marce Casio. Firma podpisała już umowę z NG Interactive – w ramach projektu mają powstać serwisy produktowe prezentujące 6 głównych kolekcji Casio. Jak informowaliśmy w DS “MMP” 14 marca br., Zibi poszerzyło ostatnio także swoją współpracę w zakresie public relations z agencją On Board PR. Agencja rozpoczęła obsługę public relations nowych marek zegarków dystrybuowanych przez Zibi: Fossil, Candino i Freelook. Zadaniem agencji jest opracowanie strategii komunikacyjnej dla tych marek i budowanie ich wizerunku. (MG)