Zagranica

Lara Croft grana przez Angelinę Jolie będzie reklamować Jeepa

Według koncernu Chrysler Group najlepszą rzeczniczką marketingową brandu Jeep będzie silna kobieta, jaką jest Angelina Jolie. Aktorka prowadziła jeepa wranglera...

Według koncernu Chrysler Group najlepszą rzeczniczką marketingową brandu Jeep będzie silna kobieta, jaką jest Angelina Jolie. Aktorka prowadziła jeepa wranglera rubicon w filmie “Tomb Raider II: Cradle of Life”. Koncern rozpoczął negocjacje zmierzające do wystąpienia aktorki w reklamie. Negocjacje z Angeliną Jolie trwały pięć miesięcy i koncern przygotowuje odpowiednie dla aktorki hasło reklamowe. Zrezygnowała ona z hasła “It’s a Jeep thing”. Ostatecznym argumentem na wystąpienie aktorki w reklamach Jeepa był fakt, że chociaż będzie ona występowała w reklamach, to jednak tak naprawdę brand będzie reklamowany przez Larę Croft, bohaterkę “Tomb Raider II”. Ostatecznie Angelina Jolie nagrała hasło reklamowe “Let’s see them catch me now”. Umowa została przygotowana przez agencje reklamowe obsługujące Chryslera – BBDO z Detroit i Arnell Group, obydwie należące do Omnicom Group, oraz Arthura Cohena, szefa marketingu światowego w należącej do Viacom firmie Paramount Pictures. Jeep przygotował trzy specjalne pojazdy Tomb Raider Rubicon na potrzeby filmu. Będą one także używane w akcjach promocyjnych. “Tomb Raider II” wejdzie na ekrany 25 lipca br. Reklama z Angeliną Jolie ma wyglądać jak filmowy zwiastun.