Kraj

G+J wprowadził na rynek nowy magazyn "Glamour"

Gruner + Jahr Polska wprowadził na rynek nowy magazyn dla kobiet "Glamour". Miesięcznik jest wydawany na licencji Conde Nast International....

Gruner + Jahr Polska wprowadził na rynek nowy magazyn dla kobiet “Glamour”. Miesięcznik jest wydawany na licencji Conde Nast International. Jak powiedział Oliver Voigt, prezes G+J Polska, prace nad miesięcznikiem trwały prawie pół roku. “”Glamour” jest naszym priotytetem” – dodaje Voigt. Nakład miesięcznika wynosi 500 tys. egzemplarzy, a planowana sprzedaż – 180 tys. Cena egzemplarzowa “Glamour” wynosi 3,9 zł. Cena ta wzrośnie prawdopodobnie do ok. 6 zł. Nie wiadomo jednak, kiedy to nastąpi. W pierwszym numerze magazynu wydawca sprzedał 75 stron reklamowych przy objętości 256 stron. Debiutowi magazynu towarzyszy kampania reklamowa, której strategię i kreację opracowano we własnym zakresie. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Kampania w różnym nasileniu będzie prowadzona przez rok. Obejmuje ona emisję spotu telewizyjnego w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, MTV oraz na kanałach Ale Kino! i Club (łącznie ponad 140 spotów) oraz w prasie, na billboardach, citylightach, w radiu (RMF FM i Radio Zet) i w kinie (25 multipleksów w całej Polsce). Przygotowano także promocję w internecie i za pomocą SMS-ów oraz w punktach sprzedaży: EMPiK, sieci HDS, Ruch, Kolporter i Tesco. Wysokość budżetu kampanii nie została podana. Voigt podkreśla, że “Glamour” jest inwestycją długoterminową, a według założeń finansowych magazyn ma stać się rentowny w ciągu trzech lat. (JD)